Відділи

Відділ освітніх технологій

У процесі реабілітації незрячих важливу роль відіграє рельєфно-крапкова писемність. Подібно до письма людей зі збереженим зором, система Брайля виконує інформативну та комунікативну функції. Декому з незрячих вміння читати і писати допоможе продовжити освіту і самоосвіту. В інших випадках оволодіння системою Брайля необхідне для збереження професійної придатності та для проходження інших курсів реабілітації, зокрема з формування життєвих навичок, просторового орієнтування та мобільності; користування електронними приладами та цифровими технологіями.

Основна мета фахівців: надати дієві інструменти з компенсації порушень зорової системи та покращення якості життя.

Основні завдання:

  • ознайомити із системою Брайля;
  • сформувати необхідність використання навичок читання та письма системою Брайля у сучасному житті;
  • сформувати (вдосконалити) дотикове сприймання, підготувати руки до читання та письма шрифтом Брайля;
  • навчити писати шрифтом Брайля у приладі, на механічній/електронній брайлівській машинці, тактильному дисплеї;
  • сформувати навички читання шрифтом Брайля;
  • сформувати вміння користуватися тактильними картами, навігаційними схемами, мнемосхемами, тактильними інформаторами тощо.