Відділ освітніх технологій
У процесі реабілітації незрячих важливу роль відіграє рельєфно-крапкова писемність. Подібно до письма людей зі збереженим зором, система Брайля виконує інформативну та комунікативну функції. Декому з незрячих вміння читати і писати допоможе продовжити освіту і самоосвіту. В інших випадках оволодіння системою Брайля необхідне для збереження професійної придатності та для проходження інших курсів реабілітації, зокрема з формування життєвих навичок, просторового орієнтування та мобільності; користування електронними приладами та цифровими технологіями.
Основна мета фахівців: надати дієві інструменти з компенсації порушень зорової системи та покращення якості життя.
Основні завдання:
- ознайомити із системою Брайля;
- сформувати необхідність використання навичок читання та письма системою Брайля у сучасному житті;
- сформувати (вдосконалити) дотикове сприймання, підготувати руки до читання та письма шрифтом Брайля;
- навчити писати шрифтом Брайля у приладі, на механічній/електронній брайлівській машинці, тактильному дисплеї;
- сформувати навички читання шрифтом Брайля;
- сформувати вміння користуватися тактильними картами, навігаційними схемами, мнемосхемами, тактильними інформаторами тощо.